Często zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka, a następnie przejdź do kasy, gdzie podasz dane do wysyłki i wybierzesz metodę płatności. Na koniec potwierdź zamówienie.

Jak zapłacić za towar?

Listę wszystkich dostępnych metod płatności znajdziesz w zakładce Płatności.

Jakie są opcje wysyłki?

Listę wszystkich dostępnych metod wysyłki znajdziesz w zakładce Dostawa.

Jak śledzić przesyłkę?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy to średnio 2 dni robocze. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to 10 dni roboczych.

Skąd wysyłane są produkty?

Paczki wysyłane są bezpośrednio z siedziby naszej Firmy, dzięki czemu docierają do naszych Klientów do dwóch dni roboczych.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie ma możliwości osobistego odbioru produktu w siedzibie firmy. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Jak zwrócić lub wymienić towar?

Procedura wymiany lub zwrotu produktu opisana jest w zakładce Polityka zwrotów Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.

Jak anulować/zmienić zamówienie?

Jeśli chcesz anulować lub zmienić zamówienie poinformuj nas wysyłając wiadomość przez Formularz kontaktowy lub na adres info@palmera.com.pl. Anulacja jest możliwa tylko przed nadaniem wysyłki. Nieopłacone zamówienia zostaną automatycznie anulowane.