Często zadawane pytania
Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka, a następnie przejdź do kasy, gdzie podasz dane do wysyłki i wybierzesz metodę płatności. Na koniec potwierdź zamówienie.
Jak zapłacić za towar?
Listę wszystkich dostępnych metod płatności znajdziesz w zakładce Płatności.
Jakie są opcje wysyłki?
Listę wszystkich dostępnych metod wysyłki znajdziesz w zakładce Dostawa.
Jak śledzić przesyłkę?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 2 dni robocze. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to 10 dni roboczych.
Skąd wysyłane są produkty?
Paczki wysyłane są bezpośrednio z siedziby naszej Firmy, dzięki czemu docierają do naszych Klientów do dwóch dni roboczych.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Nie ma możliwości osobistego odbioru produktu w siedzibie firmy. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.
Jak zwrócić lub wymienić towar?
Procedura wymiany lub zwrotu produktu opisana jest w zakładce Polityka zwrotów Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.
Jak anulować/zmienić zamówienie?
Jeśli chcesz anulować lub zmienić zamówienie poinformuj nas wysyłając wiadomość przez Formularz kontaktowy lub na adres info@palmera.com.pl. Anulacja jest możliwa tylko przed nadaniem wysyłki. Nieopłacone zamówienia zostaną automatycznie anulowane.