Polityka zwrotów
Jeśli nie jesteś zadowolony/-a ze swojego zakupu i chcesz zwrócić przedmiot, masz do tego wszystkie prawa.
Skontaktuj się z nami pod adresem: info@palmera.com.pl w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
W wiadomości podaj nam numer swojego zamówienia oraz powód zwrotu. Nasz dział obsługi klienta przeanalizuje prośbę o zwrot i wyśle dalsze instrukcje.
Zwracane przedmioty muszą być nieużywane, w tym samym stanie, w jakim wysłaliśmy je do Ciebie, muszą zawierać wszystkie akcesoria, instrukcje obsługi i dokumentację.
Palmera Travel Store zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu z uzasadnionych przyczyn, w szczególności gdy zwrócony przedmiot nie spełnia warunków określonych powyżej lub istnieje podejrzenie, że przedmiot był używany lub Klient nadużywa swojego prawa do zwrotu.
Palmera Travel Store nie pokrywa kosztów wysyłki zwracanych produktów. Wszelkie opłaty za wysyłkę muszą być pokryte przez Klienta.
Pamiętaj, że po 30 dniach od otrzymania zamówienia zwrot zostanie uznany tylko w przypadku, gdy produkt ma wadę, zgodnie z zasadami i w terminie przewidzianym przepisami prawa.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących naszej polityki zwrotów zachęcamy do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta.